Ο ΟΟΣΑ για την ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση
(...)
Για το εκπαιδευτικό ζήτημα, ο γ.γ. του ΟΟΣΑ είπε ότι οι μεταρρυθμίσεις, κυρίως στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, οι οποίες έχουν γίνει έως τώρα, είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, αλλά πρόσθεσε ότι θα χρειαστούν κι άλλες. Για παράδειγμα, είπε ότι η σωστή αξιολόγηση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και η κατανομή των πόρων είναι ένα σημαντικό κριτήριο για τις μεταρρυθμίσεις και σημείωσε ότι θα πρέπει να εξεταστεί κατά πόσο υπάρχουν περιθώρια για εισαγωγή διδάκτρων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Αφησε επίσης να εννοηθεί ότι ορισμένες χώρες του ΟΟΣΑ εξετάζουν τις δυνατότητες καταβολής διδάκτρων ανάλογα τις οικονομικές δυνατότητες των φοιτητών. Υπάρχουν λύσεις, πρόσθεσε, όπως, για παράδειγμα, να ορίζεται το ποιος θα πληρώνει δίδακτρα ανάλογα με τις δυνατότητές του, ενώ όσοι δεν έχουν δυνατότητες, να υποστηρίζονται.
(...)
Για το εκπαιδευτικό ζήτημα, ο γ.γ. του ΟΟΣΑ είπε ότι οι μεταρρυθμίσεις, κυρίως στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, οι οποίες έχουν γίνει έως τώρα, είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, αλλά πρόσθεσε ότι θα χρειαστούν κι άλλες. Για παράδειγμα, είπε ότι η σωστή αξιολόγηση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και η κατανομή των πόρων είναι ένα σημαντικό κριτήριο για τις μεταρρυθμίσεις και σημείωσε ότι θα πρέπει να εξεταστεί κατά πόσο υπάρχουν περιθώρια για εισαγωγή διδάκτρων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Αφησε επίσης να εννοηθεί ότι ορισμένες χώρες του ΟΟΣΑ εξετάζουν τις δυνατότητες καταβολής διδάκτρων ανάλογα τις οικονομικές δυνατότητες των φοιτητών. Υπάρχουν λύσεις, πρόσθεσε, όπως, για παράδειγμα, να ορίζεται το ποιος θα πληρώνει δίδακτρα ανάλογα με τις δυνατότητές του, ενώ όσοι δεν έχουν δυνατότητες, να υποστηρίζονται.
(...)
(www.in.gr, 30/5/2007)
No comments:
Post a Comment